top

Service en hulp

Klacht

  • Heeft u een klacht over een artikel?
    Neem contact op met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar service@bagage24.nl met uw bestel- of factuurnummer en foto's van het defect.
    Uw verzoek zal zo spoedig mogelijk worden behandeld.
  • Hebt u defecte of onvolledige goederen ontvangen?
    Nogmaals, u kunt contact opnemen met onze klantenservice door foto's te mailen naar service@bagage24.nl.
  • Biedt u korting voor kleine defecten?
    Afhankelijk van het defect/de beschadiging kunnen wij u uiteraard een korting op het artikel aanbieden. Stuur ons hiervoor foto's van het defect per e-mail naar service@bagage24.nl.
     
  • Hoe lang is de garantieperiode?
    In Duitsland is er in principe een wettelijke garantie van twee jaar.
    Gedurende de eerste zes maanden berust de bewijslast bij de verkoper, daarna gaat deze over op de koper.
    Indien de fabrikant een afzonderlijke of uitgebreide garantie biedt, geldt dit uiteraard ook hier.

Heb je het juiste antwoord niet gevonden? Schrijf ons!

Schrijf ons een bericht
terug
Ajax-Loader Image
15% Nieuwsbrief bon
20